Evenementen

Welkom op het digitale evenementenloket van de gemeente Riemst

Indien u een openbaar evenement (fuif, wielerwedstrijd, carnavalsstoet, speelstraat,,...) organiseert, dan moet u hiervoor een toelating bij het schepencollege aanvragen. Dat kan via het digitale Evenementenloket. Via het Evenementenloket kunt u de toelating regelen en de benodigde materialen en signalisatie aanvragen.

Indien het de eerste keer is dat u een aanvraag indient, klik dan op 'Nog niet geregistreerd' om een gebruikersnaam en paswoord in te stellen. Andere gebruikers voeren meteen hun e-mailadres en paswoord in.


Een aanvraag moet minstens 2 maanden voor aanvang van de activiteit worden ingediend. Breng ook steeds de nodige verzekeringen in orde voor het evenement.

Voor meer informatie kan u terecht bij:
Dienst evenementen
Tongersesteenweg 8
3770 Riemst
tel. 012 44 03 73
fax 012 44 03 79
e-mail: evenementen@riemst.be


De van toepassing zijnde wetgeving vindt u terug via de onderstaande links:
Reglementen organisatie evenementen

Politiezone Bilzen-Hoeselt-Riemst
Schureveld 11
3740 Bilzen
tel. 089/36 68 00
fax 089/36 68 09
e-mail: politie@pzbhr.be 

Brandweerzone Oost-Limburg
C-Mine 50
3600 Genk
tel. 089/65 33 33
e-mail: info@bwol.be


Opgelet!

Er zitten nog items in uw winkelmandje. Als u zich afmeldt, dan zullen deze verloren gaan.

Wilt u verder gaan?


Opgelet!



Opgelet!