Evenementen

Welkom op het digitale evenementenloket van de gemeente Riemst

Indien je een openbaar evenement (fuif, wielerwedstrijd, carnavalsstoet, speelstraat,,...) organiseert, dan moet je hiervoor een toelating bij het schepencollege aanvragen. Dat kan via het digitale Evenementenloket. Via het Evenementenloket kun je de toelating regelen en de benodigde materialen en signalisatie aanvragen.

Om een aanvraag in te dienen moet je geregistreerd zijn met een gebruikersnaam en wachtwoord. Indien je dit nog niet hebt gedaan, klik dan op 'Nog niet geregistreerd'. Als je wel al geregistreerd bent voer je meteen je e-mailadres en wachtwoord in. 


Een aanvraag moet minstens 2 maanden voor aanvang van de activiteit worden ingediend. Breng ook steeds de nodige verzekeringen in orde voor het evenement.

Voor meer informatie kan u terecht bij:
Dienst evenementen
Tongersesteenweg 8
3770 Riemst
tel. 012 44 03 73
fax 012 44 03 79
e-mail: evenementen@riemst.be


De van toepassing zijnde wetgeving vindt u terug via de onderstaande links:
Reglementen organisatie evenementen

Politiezone Bilzen-Hoeselt-Riemst
Schureveld 11
3740 Bilzen
tel. 089/36 68 00
fax 089/36 68 09
e-mail: politie@pzbhr.be 

Brandweerzone Oost-Limburg
C-Mine 50
3600 Genk
tel. 089/65 33 33
e-mail: info@bwol.be


Opgelet!

Er zitten nog items in uw winkelmandje. Als u zich afmeldt, dan zullen deze verloren gaan.

Wilt u verder gaan?


Opgelet!



Opgelet!